Wednesday, March 14, 2012

Saya Bukan Hero!

Kerana RM200, saya di cemuh, di pandang sebagai seorang pengkianat, penderhaka. Malah ada yang anggap saya penyebab segala masalah yang berlaku di Jabatan Penguatkuasaan.


Kini, sudah ada pihak yang beranggapan penguatkuasa dbkl tak layak dapat elaun penguatkuasa tersebut! Kerja yang dilakukan oleh penguatkuasa dbkl tak setimpal dengan RM200 ringgit tersebut.


Jika benar, berilah jawapan. Saya benar ingin tahu mengapa penguatkuasa dbkl tak layak dapat elaun penguatkuasa tersebut, tak perlu nak ugut-ugut saya.


Saya sedar saya tak layak jadi ketua atau pegawai yang hebat. Jadi kepada sesiapa yang jadi ketua dan pegawai yang hebat tu cuba la jawab. Jangan diam sahaja. Sejak 2006 hingga 2012 adalah tempoh yang panjang. Masih sedang cuba berusaha barangkali? Teruskan usaha! Saya ada 20 tahun lagi untuk melihat! Jika tuhan panjangkan umur saya.


Terima kasih..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment