Thursday, March 1, 2012

Saya seorang Penderhaka!

Khabarnya, saya mula menjadi bahan mulut orang! bahawa saya kini bergelar seorang Penderhaka di Jabatan Penguatkuasaan.

Tulisan saya di blog tegasdansetia.blogspogt.com ini mula di anggap negetif! menyebarkan khabar yang buruk berkaitan dengan sistem zon.

Saya akui, saya berkata benar! Saya tidak sama sekali menidakkan hal tersebut! Kerana pegawai-pegawai kanan jabatan terlalu bijak! Kawasan yang ada 13 persempadanan kawasan dalam parlimen di beri dengan 7 kenderaan bersama 9 pemandu! Cuba lah guna akal! Penempatan itu sudah kurang wajar!

Perlaksanaaan secara rasmi pada 20 Feb 2012! Hari ini adalah 1 Mac! Kalau di dalam ruangan mesyuarat atau perjumpaan antara sesama pegawai, mungkin tiada siapa kena "bodoh" atau "sial" dalam urusan tersebut! Tapi di peringkat bawahan, ayat-ayat sedemikian memang lancar di tuturkan kepada anggota bawahan.

Tuntutan agama menetapkan bahawa kita harus berubah kepada keadaan yang lebih baik dari hari ini! Itu adalah selayaknya.. Tapi hari ini, pengurusan tak pernah sedar bahawa perkara ini adalah mengundang padah kepada diri sendiri.

Tahniah! Tuan-tuan dah buktikan! Bahawa tuan-tuan benar layak mengelarkan diri saya sebagai 'PENDERHAKA'!

Menyampaikan satu ayat itu adalah tuntutan! Maka sebarkanlah!

Wasallam..

No comments:

Post a Comment