Thursday, March 15, 2012

Terharu!

Saya benar terharu, bila dapat komen, pesanan ringkas, ucapan penghargaan terutama dari orang-orang lama jabatan penguatkuasaan. Malah ada yang berpatah balik, memberhentikan kenderaan apabila nampak saya berjalan untuk menyatakan rasa sokongan terhadap 'perjuangan' berkaitan elaun penguatkuasa. Saya juga menerima pujian dan penghargaan dari beberapa orang kenamaan negara yang pernah meneraju DBKL dan juga negara.


Tapi yang paling saya terasa adalah perhatian dari orang lama dalam jabatan penguatkuasaan. Mereka sebut, mereka sokong tindakan saya kerana mereka sedar, itu adalah hak bersama.


Bagamana dengan tanggungjawab saya di jabatan? Jujur saya katakan, saya juga mencari kerja yang berkat dan halal! Semua orang begitu. Tidak ada orang dalam dunia ini mahu makan dari sumber yang haram sepanjang hidup mereka. Atau memakan harta orang lain yang bukan hak!


Terima kasih atas sokongan yang telah di berikan. Saya amat hargai..


Sekian..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment