Wednesday, September 26, 2012

BAYARAN INSENTIF PENGUATKUASA : BAKAL JADI NYATA!

Perkhabaran yang semua warga penguatkuasa DBKL nantikan. Mungkin ada yang suka, ada yang benci, ada yang tidak puas hati, ada yang tak kisah pun apa yang bakal berlaku.

Saya tidak cuba untuk mengambil kesempatan, saya pernah nyatakan dahulu, jika dapat kita rasa sama-sama. Jika tak dapat, saya bakal menanggung malu dan mungkin di benci orang pula.

Apa pun berita itu kita akan sama-sama dengar esok. Saya juga mengharap seperti kawan-kawan seperjuangan yang lain. Saya cuma ingin menyatakan penghargaan dan ucapan terima kasih kepada semua yang pernah beri sokongan terhadap penulisan saya dan idea berkaitan 'Bayaran Insentif Penguatkuasa' ini.

Terima kasih!
Selamat Menyambut Hari Penguatkuasa yang ke 43.

No comments:

Post a Comment